marți, 4 septembrie 2007

Direcţia Bucurenci

"Sărmanul" Bucurenci, brandul de pe Dâmbo. Şi-o încasează din nou, de data asta mult mai prăpăstios. Atacul vine de la vecinul său de pagină, Mircea Mihăieş, în EVZ. Cred că va ajunge în curând să-i fie dor de tonul coroziv-distructiv folosit de Andrei Pleşu, când l-a pus la punct în Dilema Veche. Pentru că Mihăieş îl pulverizează. Cel puţin, cred că şi el e ţinta textului respectiv - există "semne" uşor identificabile.

Dar care poate fi satisfacţia să dai într-unul lipsit de apărare? Unul ca Bucurenci, dl. Brand, este inofensiv pe meleagurile acestea. Un stângist de bibliotecă, beneficiar cucernic, poate puţin cam ingrat, al progresului capitalist.

MIHAIES: Duhoarea stepei

3 comentarii:

Flo spunea...

Cam multa lume il ia la suturi in ultima vreme pe Bucurenci. Cezar Paul Badescu a publicat, nu de mult, un post coroziv si asta despre el pe blog.

Cristian Sîrb spunea...

Cinstit vorbind şi mustăcind, omul şi le cam atrage. Un brand este supus în mod firesc legilor concurenţei şi criticilor publicului. Chiar dacă acel brand este de construcţie marxistă.

Dacă într-o zi îmi pare că Stella are gust de baligă proaspătă, chiar dacă e proaspătă, o lună nu mai beau Stella. Sau nu mai consum deloc această marcă.

oedip spunea...

mai nou aud ca-l salta si jandarmii ca-l cred cap de protest :D

... saracul ;)