vineri, 19 martie 2010

Respect, MC!

Cred că atunci va deveni clar - în afara celor care nu vor să vadă, fireşte - că l-am sprijinit pe Traian Băsescu numai când am crezut că are dreptate şi l-am criticat violent când am crezut că greşeşte. Va deveni clar, de asemenea, că nu am sprijinit niciodată Partidul Democrat Liberal. Dimpotrivă, mi-a fost limpede de la-nceput că el nu e decât segmentul drept al uriaşului partid al oportuniştilor care conduce de şaizeci de ani România, PSD-ul fiind segmentul său stâng.(...) Dacă PDL este instrumentul cu care Băsescu vrea să-şi pună în aplicare reformele, trebuie de la-nceput spus că acest instrument este de calitate inferioară, asemenea acelor cleşti din fier necălit, care se ştirbesc când apucă un cui.

Cele două partide sunt surori, surorile proaste, urâte şi rele din Cenuşăreasa.

SENATUL EVZ: Un partid de proastă calitate - Mircea Cărtărescu

Oops, oare ceilalţi doi îi citesc, ocazional, editorialele?

4 comentarii:

Claudiu spunea...

Iertată-mi fie aroganța, dar cam târziu s-a prins MC de faptul că PD-L e mâna dreaptă și mâna stângă a lui Băsescu. În plus, editorialul e inutil și potrivit ca scenariu de istorii alternative, pentru că nu cred că cineva întreg la cap își poate închipui că Băsescu își va schimba comportamnetul, inclusiv față de PD-L.

MC pare aici ca un frumos după un lung somn în pădurea adormită, readus brusc la viață de duhoarea Președintelui.

cristians. spunea...

Mmm, splendid ai spus-o, Claudiu! Mai poftiţi.

Drept e că nu era nevoie de un mandat întreg să-ţi dai seama de adevărurile din editorial...

Anonim spunea...

good start

cristians. spunea...

>?