sâmbătă, 6 februarie 2010

Aici

Aici e un loc în care nici un vis nu se sfîrşeşte într-o baltă reală.
Unde poţi face planuri care să nu se îndeplinească niciodată şi totuşi să fie veşnic frumoase.
Unde nimeni nu e bătrîn, urît sau mincinos. Nimeni nu înşală, nimeni nu dezamăgeşte speranţele.
E locul unde nu există pauză, nu există somn, timpul nu încetineşte. Toate noutăţile sunt deja citite, dar există spaţiu pentru imaginaţie, pentru zeci de posibile istorii.
Locul în care şi cititorii de minţi se rătăcesc.

4 comentarii:

anca giura spunea...

Merci,Hiacint,ştii tu pentru ce. Mi-a plăcut formularea cu ``cititorii de minţi``(psihologii?). Mie îmi place mult locuţiunea``cititori de stele``...dar azi asta e o altă meserie dispărută. Rămân cu fascinaţia pentru ploile de stele atunci...

Bianca spunea...

Cam off topic așa, dar am un concurs care poate vă interesează :)

Cum vreau să aleg din cât mai multe povești, vă aștept :)

cristians. spunea...

Mi-am recăpătat conexiunea cît să exclam: vezi ce frumos scrii!?

cristians. spunea...

Avem adrese publice de mail...Bianca. E chiar păcat să deturnăm o asemenea postare de la rostul ei.

Hiacint, ar fi fost perfect fără comentarii activate. Textul ăsta îmbie la tăcere, nu la hermeneutică ad-hoc sau la a servi de cutie poştală...