vineri, 28 noiembrie 2008

Inainte, în primitivism!

Toate cele trei partide semnificative înscrise în luptă (PSD, PNL, PD-L) au uzat, din nefericire, de mijloace de “convingere” primitive, de care eu mă dezic cu tărie: invective isterice, vandalizări de afişe, goană tâmpită pe străzi pentru acapararea ultimului stâlp disponibil. În campania electorală, afişul este pentru mine ultimul obiect din arsenalul unui partid care mi-ar putea câştiga sprijinul, votul. Dar campania nu este făcută pentru mine, mi se va spune, ci pentru omul care nu are neapărat abonament la un ziar şi care crede că tot ce se dă pe OTV este real. Altfel, ce individ cu capul pe umeri ar da vreun leu pe nişte promisiuni aruncate la întâmplare în termenul strict determinat pentru asta, înainte de alegeri?

11 comentarii:

Anonim spunea...

Din fericire nu mi-am schimbat opţiunea referitoare la alegerile acestea (ce-mi provoacă o imensă silă), deci o să spun "pas", probabil că duminică voi merge la neamuri, la Ineu, cred că o să îmi petrec 1 decembrie acolo!

cristians. spunea...

Ah, happy 1 Decembrie! Avem ce sărbători. Stai să mă gândesc ce...ăăăă.

Anonim spunea...

90 de ani de la... chiar, ce sărbătorim?

cristians. spunea...

Iarna! Traiasca iarna.

Hiacint spunea...

La mine-i aceeasi toamna zaluda, natura uda. Toparceanu all over, devine deja deprimant.

Anonim spunea...

Domnule Cristian SÎRB, Vă admir şi vă stimez pentru concizia de invidiat şi luciditatea cu care Vă exprimaţi atît de sincer şi la obiect gîndurile, abordînd o paletă problematică în stare să capteze atenţia chiar şi a celui mai exigent lector care are şansa să vă citească. Aveţi stil! Şi profunzime în economia (eram tentat să scriu zgîrcenia) frumos calculată a verbului! Felicitări şi un cordial salut!

cristians. spunea...

Vă mulţumesc. Trebuie să vă mărturisesc ceva amar: suntem atât de obişnuiţi pe-aici, pe blog (pe net, în general), cu vorbe răuvoitoare (şi atât) din partea unor vizitatori ocazionali încât nici acum nu ştiu dacă amabilitatea celor scrise mai sus de dv este una reală sau ironică.

E, cum spuneam, amar să simt asta, în loc să mă bucur de cuvinte. :)Dar mulţumesc!

Anonim spunea...

Probabil e Anonymus, notarul regelui Bella al III-lea! sau ceva de genu...
Important e ca are dreptate, oricine ar fi si ce ganduri ascunde. :)

cristians. spunea...

Woody, sit! Măi, Anonymus acela a făcut un bine neamului nostru: a pomenit păstorii vlahi de pe meleagurile astea, cum că ar fi fost găsiţi aici când au descălecat ungurii. Desigur, după veacuri, a fost socotit nebun şi nedemn de încredere de istoricii revizionişti maghiari. Vezi bine că mărturia lui le strica teoria cu migraţia la sud de Dunăre.

Anonim spunea...

cu siguranta anonimul nu e eu :)

Anonim spunea...

N-o amesteca pe Woody aci.