luni, 10 noiembrie 2008

Despre pisici şi mai multă minte

Acum, după ce că l-am indexat critic pe numitul B. Obama (fireşte, din rasism şi intoleranţă - specifice individului provincial), aş putea scrie ca tot omul (blomul?) despre pisici, ca să adun rating - dacă m-ar obseda asta. Aşa încât: am pisică nouă! Nu o cheamă Denisa (ci Tigruţ, dar el nu ştie încă), nu a citit mai nimic la viaţa ei, am cules-o de pe stradă ca pe o maidaneză, mieuna strategic-prefăcut, a părăsire, deşi, la cât e de blândă şi răsfăţată (la cel mic moment de neatenţie, se urcă pe masă), sigur aparţinea cuiva. Am pisică şi beau zilnic ceai negru, scump! Acum mă vor primi, oare, ca membru cu drepturi (şi stângi) depline în blogosferă? Tre' să mă dau bine şi pe lângă "tero" pentru asta? Domnul mă blogosferească de aşa ceva!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sper ca stingi vine de la stingacii.

cristians. spunea...

Stâng vine de la strâmb. De la ideologia celor strâmbi la suflet. Şi din sufletul celor suciţi la maţe. Beu de stâng! Mint de stâng! Dau cu stângu-n dreptul.

Incze Klára spunea...

Pisicile sint una din slabiciunile mele.
Slabiciune 100%.
Le iubesc. Mult. Mult. Mult.
Indiferent de context: blogosfera incoace sau incolo, couldn't care less, pisicile sint un buton magic pentru mine:)

cristians. spunea...

Noa vezi, ştiam eu că, în caz că-mi piere priza la public, mă întorc la pisici şi făcut îi ratingu'!

Nu de aia ai citit şi dumneata postul ăsta? Ba cum să nu.

Anonim spunea...

stanguri ;)
si eu le iubesc

cristians. spunea...

A murit pisicul...Si asta! Si nici macar pentru ca i-am facut fotografie, nu i-am facut!