vineri, 31 august 2007

"Vreau sa fiu vrajitoare nu incuiata"

La fel am vrut şi eu. De fapt, încă mai vreau. Mă gîndesc, pentru mine şi în sinea mea, că asta, adică a fi vrăjitoare nu încuiată, înseamnă să poţi închide în cuvinte, cu o mişcare nepăsătoare, aproape tot; şi să nu pofteşti să te atingi de ce rămîne neînchis; să poţi îngheţa cu un pocnet artistic pe o profă lungă şi zăludă care atacă ieftin şi frenetic pe subiectul MLM; să apari brusc pe unde ţi-e cheful, poate să primeşti restul corect în bani, nu în "gumiţe"; ploaia să nu fie prea violentă în geam, bîrfele vecinilor să fie la sonor zero, muzica lor să nu zguduie ferestre, plantele lor înspăimîntătoare să rămînă în case, nu pe hol, iar copiii lor drăgălaşi să nu-şi mai pună pistoalele la tîmple, nu e amuzant deloc. Să nu mai stai dimineaţa în faţa dulapului/geamului/oraşului şi să te întrebi: Astea toate de unde-au mai apărut?! Să simţi mai des că povesteşti cu cineva şi vorbele ies ca aburul, plăcut, cald.

Întrebarea e de ce trebuie să vrăjitoresc ca să se întîmple toate astea, enumerate aşa-zis impersonal la a doua...

----
Am rămas datoare cu topul cu cărţi, dar tot gîndindu-mă am început să le recitesc. În plus, intoxicaţia din greşeală cu o carte aşa-şi-aşa a avut semnele unei boli reale, printre altele, lîncezeala.

3 comentarii:

cristians. spunea...

Aţi remarcat bine, M-elle MB, că orbitul a devenit subdiviziunea leului nou...

E şi acesta un progres în încremenita asta de ţară. Prima mea bicicletă a fost cumpărată cu 900 de lei şi un iepure.

Când cumpărai anumite produse, în comunism, trebuia să aduci de acasă, pe lângă bani, fie un anumit număr de ouă, fie câte un animal, o pasăre, ceva.

Zaza spunea...

MLM? ;)

Hiacint spunea...

În cazul ăsta, domnule, o să strîng orbitul pentru o bicicletă, de ce nu. Măcar dacă mi-ar da cîte un plic de nessss, să nu zicem că-i în zadar.

@Zaza: strivită de dama în cauză, am întrebat şi eu ce e MLM. Multi Level Marketing. "Tare", nu?