duminică, 13 noiembrie 2022

Grupuri teroriste

 Plimbându-mă, am fost întru totul prezent în pașii mei, astăzi, dar și prins în conversații idioate, contraargumentări ostenitoare, pentru surzi, m-am lăsat confiscat de ele, m-am lăsat frustrat de felul cum au decurs, de lipsa lor de sens & de scop. Nu-i nici un câștig în a încerca să ai dreptate într-o falsă dezbatere purtată pe social media.

Schimburi de răutăți, eschive și aluzii răutăcioase. Răutatea pasivă - transformată într-o zeamă lungă, dar la fel de otrăvitoare - specifică milenialului și generației Z. Plus, ignorarea voită, ignorarea ca ultimă strategie de exit. Grupurile-s făcute să te tortureze. 

Sunt grupuri cu potențial sadic, terorist. Asta - dacă ai așteptări deosebite din direcția lor sau dacă nu reușești să te complaci doar în obișnuitul schimb, aproape inofensiv, cu însușiri somnifere, de link-uri, de fotografii luate de pe net, meme-uri, trucaje stângaci făcute, de care lumea s-a obișnuit să râdă cu superioritate, pentru că-s despre sărmani, proști, neinstruiți, țigani.

Niciun comentariu: