miercuri, 9 iunie 2010

Vă declar Scot și Scoție...

Primitoare, Scoția asta!

5 comentarii:

Ancussa spunea...

Îmi amintesc de Flinstones pietrele enorme de granit de pe mormite.
Ţi-au oferit o tradiţională "room with a view".

Anonim spunea...

mai ales la ce caldura e acum in Romania, pozele astea arata atat debine! :)

als spunea...

ajungeti si la edinburgh? va invidiez: e unul din orasele mele preferate (unde am ajuns doar de 2 ori...)

ps vi-l mai amintiti pe alexandru budac? ati scris odata aici dspr un dialog al meu cinefil cu el - in care pe el il laudati iar pe mine ma criticati ;) vroiam sa va spun k a scos o carte extraordinara, 'byron in retea sau cum a ramas libera canapeaua doctorului freud' (la humanitas), v-o recomand!

cristians. spunea...

Primesc cu interes recomandarea. Apropos de dialogul dvs cu dl Budac din regretata ID (dialog în care nu se cunoaște clar - nici nu trebuie - cine întreabă și cine răspunde, deci depășind ”granițele” unui simplu interviu), mă gândeam că, dpdv al zodiei, ați nimerit ”greșit” în Rac. Ați fi făcut un Taur excepțional.

Da, am fost în Edinburgh, chiar când dvs postați comentariul de mai sus, pentru asta nu am putut răspunde (cam greu mi-a fost cu accesul la wifi în localități mai izolate, dar ”giftuite” - adică ”gifted” - industrial ale Scoției...). Nu știam, cât pășeam pe străzile alea cât un fir de ață, mi se taie suflarea din pricina urcușului sau a spectacolului: cer, piatră, spațiu, oameni. O splendoare pentru care prejudecățile mele admit că nu mă pregătiseră!

Sper să merg și eu măcar de două ori. O halcă imensă a rămas neexplorată.

als spunea...

asa e! edinburghul e magic... eu am fost, in ambele dati, in august

ps am ascendent in berbec, deci pe-aproape ;)