joi, 6 martie 2008

Nu-i de glumă

Sufăr. Am un şoarece în casă. Un şoricel. Un şoricel în casa mea lustruită, sclipitoare sub dezordinea de suprafaţă. În casa unde singurele vietăţi sunt plantele. Ce caută aici?
Brusc, povestind neamurilor bărbăteşti întîlnirea cu şoarecele (şi ei deloc impresionaţi), mi-am adus aminte de Lennie. Nebunul şi copilul cu şoareci în buzunar, monstrul nevinovat. Aşa că mi s-au lăsat colţurile gurii în jos, Lennie din Şoareci şi oameni e slăbiciunea mea; mă face ridicolă, prostuţă şi plîngăcioasă din nimic.
Dar eu nu sunt o lennie, pentru mine ideea că pot avea un şoricel în spaţiul meu de secol XXI, internetizat, virtualizat, e paralizantă. Ce caută aici?
Cred că nu mă mai mişc din fotoliu pînă mîine.
Şi nu, nu e amuzant.

11 comentarii:

Anonim spunea...

asta-i un semn c-a venit vremea sa ai si-o pisica.
ps o sa-i placa plantele la nebunie :)
pps uite, Pisicu saliveaza cand citeste. vrea si el soricel

Anonim spunea...

si eu am avut captiv un soricel. l-am rugat sa plece cat mai poate... pana la urma l-au prins. mi-a parut rau de el:D

Anonim spunea...

Poate e un Ratatouille si iti face papa bun
nu dispera :)

sorin spunea...

nu mi plac soriceii prin ccasa, fapturi semiodioase , brrr, am avut si eu anul trecut unul prin apartament , l-am tot alergat degeaba, cred ca a urcat pe firul vitei de vie, fereastra, nu mi placea deloc vecinatatea lui, recunosc, lipsit de pisica am fost nevoit sa aplez la solutii chimice

Anonim spunea...

Intr-o vara, acum cativa ani, cand ma intorceam pe la 3 noaptea acasa si voiam sa fac si eu un dus decent, ghiciti ce-mi zboara inauntru pe geamul de la baie... fix in vana. E o insecta gigantica ? Nuuu. E o frunza ratacita ? Nuuu ! E.. e un soricel ! =)) Nici acum nu pot sa-nteleg cum a reusit, desi geamul da in balcon, iar balconul intr-un cires salbatic enorm, asa ca metode ar fi fost, dar pentru dumnezeu, ce-a fost cu intrarea aia teatrala ? :))) Ma rog, l-am trezit pe tata si am aflat a doua zi ca l-a pus intr-un borcan si i-a dat drumul pe tomberon, noi locuind la etajul 3. Evident, a fost apostrofat de subsemnata, eu... care intorc carabusii sa nu mai stea pe spate, care pun melcii in iarba sa nu mai stea pe drum, care scot pe geam ultimul fluturas nocturn inainte sa plec de la Jen... :( You mice-terminators, you.

Ioana Dark a lu Noe spunea...

oricum, sa nu-i dai un nume ca altfel nu mai poti sa-l omori.

cristians. spunea...

Care e povestea cu Noica şi şoricelul? Care pe care a dovedit?

Anonim spunea...

:) Soricelul pe Noica spune legenda, soricelul, care-i rodea constiinta, l-a persecutat in ultimele sale zile din viata.

cristians. spunea...

Ah, (p)rozătoarele astea!

Anonim spunea...

:)

Hiacint spunea...

Păi astea sunt problemele care-mi rod mie conştiinţa: cine îl prinde? şi de unde a venit?

gavagai: Dacă aş fi avut şi eu unul din supuşii lui Pisicu asistam la vînătoare :)

Mă gîndesc că Ratsy îi e numele, dacă găteşte bine.

roxa: l-a pus în borcan? that's sweet :) :) eu abia azi dimineaţă am îndrăznit să mă duc la duş, după ce minunată privelişte am avut aseară, apropo de vană :( Să mai spun că în bucătărie nu calc?
Deja mă gîndesc la cine mănînc azi :)), vă spun, trăiesc o dramă.