marți, 30 ianuarie 2007

Zile egale

Cred că în fiecare zi trec pe lîngă dărăpănătura asta şi abia azi am văzut-o. Culmea, într-o poză. Că numai prin hîrtii am trăit zilele astea, caiete cu prima pagină scrisă, timbre căzute din buzunarul unei veste roşii, cărţi citite fără întrerupere, facturi şi bonuri.
Totuşi, lipseşte ceva, cum ar fi o apariţie decadent-miraculoasă ca poza de alături, cum ar fi o cămaşă de mătase printre bluzele pufoase-în dungi pe care le văd zilnic, cum ar fi un colţ de zîmbet, cum ar fi ironiile ca bulele din schweppes.

7 comentarii:

Zaza spunea...

@hiacint: uaf! ;)

vio spunea...

tu faci pozele astea cu case?
ca am omis sa te intreb si e cel putin a treia urbanistica (sa-i zic asa) care mi-a atras atentia la modul foarte pozitiv:D (ce-mi place cum ma expriiiim!)

Anonim spunea...

zaza, cine crezi că a stat acolo? de la tine pot aştepta o poveste ;;)
vio, exprimarea-i perfectă; cînd pozele cu case sunt de calitate aşa-şi-aşa le-am făcut eu; cînd au calitate extra :P sunt de la o prietenă.

Zaza spunea...

@hiacint: păi pe bună dreptate, atunci când le termin pe celelalte! do not hold yuour breath, though! :)

@ vio: draga babii, ptiu să nu te deochi! :)

Anonim spunea...

Inveti prea mult... ntz-ntz-ntz! Noroc cu pozele astea, nu? :)

Hiacint spunea...

ionuca, mă sperii cu presupunerea asta :D

Anonim spunea...

Superba casa, totusi e departe de cea din The Dreamers, dar poate gasim totusi vreo batrana plina de povesti incarcata de bijuuri stranii si matasuri antice.