sâmbătă, 15 iulie 2023

Dureri de cal

Bucuria - oprită, trasă pe dreapta, imediat ce (le) pare a fi numai a mea, ca și cum eu n-aș avea căderea să fiu om pentru mine însumi, ca și cum aș fi doar o cerință, o marfă, o proiecție a unor terți.

Suspectasem că durerea mea de cap de astăzi a fost o durere împotriva mea, împotriva dreptului de a mă bucura și de a respira liber.

Durerea de cap este obstacolul vostru contra mea, piedica voastră, acum deja internalizată. Sunt apelurile, mesajele voastre fără sens sau fără legătură cu ceea ce vreau eu. Durerea de cap e obligația mea de a suna, de a da un beep, un raport despre orice pas făcut fără știrea voastră.

Sunat, neamuri, nunți de căcat, cheltuieli ce nu-mi aduc nici un avantaj imediat, nici pe termen lung. Anunțuri de acasă ce nu mă privesc, nu mă frământă. Nu mă bate niciodată vreun gând despre ce-mi mai fac neamurile. În general, mă cac pe neamuri!

Mă doare capul, ca să nu pot funcționa departe de obligațiile impuse din exterior.

N-am obligații decât față de mine însumi. Nu-mi mai expediați dureri de cap, deochiuri de ouă, încercări de răpiri sufletești! 

Niciun comentariu: