vineri, 8 decembrie 2006

Şi-un brad verde

La plimbare cu mama, lucru ciudat. Acum că m-am convins, nu o dau pe zece prietene. Ne potrivim perfect în gusturi şi în comentarii răutacioase. Ei, cum veneam noi spre casă, am observat pregătirile şi înfrumuseţările febrile din oraş (ar fi ceva de spus şi despre gropi, şanţuri şi muncitori care tot sapă adică stau, altfel nu înţeleg cum pot repara o conductă pe care au mai reparat-o luna trecută...şi nu se mai scurtează şanţul ăla) ...cum spuneam, pregătiri febrile, lumini pînă şi pe străzile dosnice, stele, fulgi, brazi. De cîţi ani se taie în fiecare decembrie cîte un brad pentru primărie, firme etc, puteau să îşi planteze în faţa porţii şi trei...Aseară în faţa scării s-a oprit un camion plin de copaci. Păi în ghiveci ce au?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Apropo de conducte reparate... vara trecuta, o straduta de langa blocul meu [de acasa, din Baia Mare] a fost asfaltata. Toate bune si frumoase, pana cand, peste vreo 2 saptamani au spart asfaltul ca sa inlocuiasca conducta de apa. Pai, cum vine asta? De ce nu au facut asta inainte? Si m-am mirat si m-am tot mirat si de fiecare data cand imi aduc aminte ma tot mir... si tot nu pot sa gasesc un raspuns la dilema mea

Maria D. spunea...

cind incepi sa te imprietenesti cu mama ( ca va asemanati mai ales la comentarii rautacioase!!:)) e semn de maturitate, nu?:)

Anonim spunea...

Nu o suspectez pe mama de dat în mintea copiilor :P

Zaza spunea...

Ne potrivim perfect în gusturi şi în comentarii răutacioase.

sounds familiar! :))

mamele-astea...