miercuri, 1 aprilie 2015

Cerere la bloc

Buna Seara,

Am si eu nevoie de un sfat. Am problme cu administratorul de cind m-am mutat in bloc si in seara asta mi-a venit cu o scrisoare scrisa de asociatia de locatari, care e formata din prietenii dinsului, anume vecinul de sus si cel de jos cu care de altfel, am numai probleme si cu ei. Al de sus bate mereu, tot face cite ceva, mobila am inteles, al de jos bate in teava mereu, chipurile il deranjeaza copilul meu de un an jumate..nici nu pot sa merg in casa mea. Am inteles ca administratorul de fapt, nu are licenta, sau aprobare, nu stiu in fine ce studii si aprobari le trebuie pt. a fi administratori. Dar as vrea sa stiu in acest caz, ce as putea sa fac eu pt. a-l reclama sa i se rezilieze aceasta pozitie pe care o ocupa fara acte in regula. Si unde verifica daca intr-adevar are sau nu licenta respectiva.
(...)Totodata, sotul meu e de nationalitate indiana si are carte de rezidenta, inregistrata tot la adresa parintilor. As vrea sa stiu si eu ce legislatie exista in domeniu si ce penalitati am putea suferi si eu si sotul meu (cu statut diferit) daca nu vom respecta acest termen, sau daca nu vom face nici o mutatie sau flotant.(...) Va rog mult de tot sa ma ajutati, sa-mi spuneti ce rau poate reiesi din toata treaba asta. Multumesc foarte mult pt. timpul D-vs.

De unde observăm că, pe lângă grija legitimă de a fi actele în regulă, „reclamanta” nu s-ar da în lături nici de la a se răzbuna un pic pe administrator, căutându-l la licență. Ar putea trece drept un act civic, dacă nu ar ocupa poziție prioritară în scrisoarea de mai sus. Faptul că are soț care nu este cetățean român, nerezident, trece la capitolul „Altele”.

Nu mai dezvolt aici faptul că am și eu nevoie de un sfat... Tu și mai cine?

Niciun comentariu: