luni, 26 februarie 2007

Unde vreau sa traiesc 1

Şi voi?

12 comentarii:

andr33a spunea...

i know the feeling, si mie imi plac locruile vechi, mi se par impunatoare. nu cred k as putea trai intr-o casa mobilata futurist..mi s-ar parea f artificiala. unde e facuta poza?

Anonim spunea...

very vintage indeed :D

Anonim spunea...

cam prea vintage, pentru gustul meu. sper sa o renovezi, daca o sa ti se intimple, ca miroase a igrasie pina aici. :)

Anonim spunea...

si mie imi plac casele vechi. sper ca rebovatul nu inseamna termopanat, anonimule. in urbea mica erau multe case asa vechi, multe conace boieresti. they died:(

Zaza spunea...

@hiacint:ah, dar ce ne facem dacă trăim aproximativ în aşa ceva?

îţi spun eu, ţi-o ia gândul la sănătoasa pe unde am tot zis :)

Anonim spunea...

nu ştiu ce să zic, nu am văzut interiorul, cu igrasie sau fără. o cercetez :)

andr33a: în Iaşi

spadez şi anonim: dacă de locatari nu sunt sigură, de spirite bîntuitoare pot confirma :D

puck: şi la noi au murit multe, încă mai mor. este una pe care o urmăresc eu cu tristeţe, fiindcă nu ştiu cît o să mai reziste. dacă aş cîştiga la loto...

zaza: aşa deci :)

Anonim spunea...

Hiacint, n-ai o cameră liberă?

Monica spunea...

@HIacint si VLad: pot sa ma mut eu la mansarda? promit sa pcontribui la renovarea casei scarilor;) si punem termopane in lemn, ca exista asa ceva si nu stricam din farmecul discret al cladirii...ah, ma ajutati cu pianul pe scari, da?

Hiacint spunea...

punem un pui de bambus în grădină? ;)

Zaza spunea...

Termopane. Huo! :)

Anonim spunea...

Ah, dar termopanele nici nu intră în discuţie :)

Monica spunea...

dar voi nu va pricepeti! termopan nu inseamna rama aia de plastic, inseamna sistemul de geam care e bine izolat, exista si in rama de lemn! nu putem sa tinem frig in casa!