sâmbătă, 13 iunie 2015

Moartea de teamă

Dacă nu ne-ar fi teamă de moarte, nici religia sau ideologiile de orice fel, nici măcar simpla curiozitate, nu ar putea face nimic din cei mai mulți dintre noi.

Minima noastră izbândă asupra acestei temeri fundamentale e aceea de a o tranchiliza sub te miri ce acțiuni stupide, cum ar fi: cuceririle carieristice, "distracția" epuizantă sau sinuciderea.

Să combați teama de moarte prin metoda sinuciderii - asta da întâmpinare filosofică a vieții! Um nichts in der Welt.

2 comentarii:

Anonim spunea...

of, si ce-ti mai da bataie de cap teama asta…
in special daca n-ai ales sa cersesti iluzia nemuririi prin perpetuarea speciei!

cristians. spunea...

n-am ales, drept e!
curat iluzie, din moment ce nu eu insumi ma incarnez in perpetuarea speciei mele, ci doar parti, fragmente, bucati din lantul meu adeneic.

daca as sti ca m-as incarna eu insumi in progenitura, as face vreo doua sute! :)