duminică, 22 ianuarie 2012

Colivia de aur

Rămânând de unul singur în casă devin un automat meticulos, prins în manie, încep să mut lucruri, să le aranjez, șterg praful și scutur pe geam ce e de scuturat. Pe urmă, încep să-mi aud tare gândurile, și sinapsele lucrând ca niște filtre foarte fine, mi se întâmplă să rostesc gândurile cu sonor, murmurând, cert e că sunt foarte conștient de asociațiile lor fără căpătâi, de roboteala lor fără sens, gălăgia făcută de ele într-un cap atât de strâmt fiind prea mare ca să le pot trece cu vederea.

Dacă îți dresezi prea conștiincios animalele de pe lângă casă, riști să le surprinzi într-o zi nefastă preluând sub ochii tăi frâiele gospodăriei, apropo, să-mi mai scrii răvașe pe foi de hârtie transparentă, cuvinte neconvenționale ce mă fac să mă simt o amantă de mare stil, întreținută într-o eleganță copleșitoare în colivia ei de aur!

Niciun comentariu: