miercuri, 21 martie 2007

De noapte

Adormiţi-mă cumva...că-mi vine să plec la plimbare chiar pe strada din poză şi fiin'că nu's domn şi nici nu pot zbura ar fi chiar nepotrivit. De cînd tot amîn orele de culcare, am citit un teanc de aridităţi şi altul de sentimentalisme, am văzut încă un film şi-ce e mai important-am construit o teorie despre personajele teveului: nu-i aşa că există un algoritm după care apar aceleaşi feţe, factori care influenţează periodicitatea ş.a.m.d? Sau seamănă toţi fiindcă trăiesc mult împreună? O mare confuzie.

Mi-am mai amintit ceva: de ce-şi fac oamenii care stau la parter camerele alea cimentate, numite balcoane (închise?) cu ferestre pe care oricum le acoperă cu storuri şi perdele? Loc au cît să pună un scaun şi să se aşeze pe el. Poate-i locul lor de chiul, unde-i nu-i sîcîie nimeni.

3 comentarii:

Jen spunea...

pentru ca nu vor sa le imparta cu oamenii ceilalti, numiti hoti :D

Anonim spunea...

adică ar trebui să le urmez exemplu?hm...

vio spunea...

multumesc pentru jpg:*!!!