vineri, 2 noiembrie 2018

Paranoia

Urmărit, ochii necunoscuților (cu care, împreună, constrâns de împrejurări, respir aceeași cantitate limitată de oxigen) - deschiși asupra mea. Sunt „important(ă)”, exist, mă răsfrâng în ochii lor, cu toate că întotdeauna mi-a plăcut să rămân ascuns(ă), de-a ascunselea mi-a devenit o a doua natură, una-s la mine-n cap, alta-n afară, cele două nu se întâlnesc foarte adesea, doar ochii tăi meșteri, lume, mă vor întrezări cândva și-mi vor unifica cele două euri, aici cu acolo, eu cu mine, ochii tăi vor descoperi înaintea mea că eu sunt cu mine neîncetat, ubicuu, prezent în mai multe locuri simultan, neașezat, neliniștit, dezacordat, abia atunci vei afla, și eu - odată cu tine, cine sunt.

Blocat & interzis. Sunt obiectul detectorilor, al senzorilor, eroul camerelor de supraveghere.

Niciun comentariu: