miercuri, 6 iulie 2022

Părul Venerei*

 „Știu că acum urmează trei valuri anemice, fără putere. Iar apoi al meu, al patrulea, cel menit - o să se adune, o să se umfle, o să ajungă la piciorul meu, o să-mi ia degetele în gură și o să-mi gâdile călcâiul cu nisipul.”

           *Mihail Șișkin

L-am avansat pe Șișkin în capul listei mele de lecturi în așteptare, fiindcă nu mai citisem ceva de el și trebuia să... Cred că i-am auzit pe Mitoș & Iulian pomenindu-l la Guerrilla, într-o emisiune mai veche, de Război. Bine, ei se puteau extazia, uneori, la orice, însă cu Șișkin am riscat și-am câștigat. Ar fi fost o mare pierdere să nu mă fi întâlnit cu el. E fascinant! Să fi citit mai înainte, totuși, un interviu cu el în Dilema veche? Amintiri false?

Fascinant! Nu știu precis „despre ce” e cartea asta. E despre vieți, despre viață.

Niciun comentariu: