marți, 2 aprilie 2019

Așa

Când mă simt așa, întreaga mea colecție de neîmpliniri, tot ce am sau n-am încheiat, dus la capăt, cinstit cum se cuvine, dat cu piciorul, se scoală din morți, mă bântuie.

Bunici, prieteni pierduți, colegi, veri scăpate printre degetele picioarelor, iubiri neconsumate, iubiri întrerupte, călătorii nefăcute sau prea mult amânate, umiliri, ofense și răni suferite de mine ori provocate de mine altora, lașități, evadări spectaculoase, cu teama-n sân, neparticipări, sustrageri, exagerări, țânțari-armăsari, acuze nedrepte, investiții emoționale falimentare, frumoase orbiri pasionale, focuri de paie, certuri mari cu mize mici, abțineri, tăceri complice, retrageri rușinoase, refuzul unor mâini întinse (oferind sau cerând ajutor), ura de sine, dezicerea de familie, cărți stivuite & necitite, impotențe trupesc-afective, megalomanii, insensibilități de moment cu urmări istorice, surzenie, fereală.

Niciun comentariu: