marți, 29 martie 2022

Miercurea cenușii

 Tot mai mulți germani înclină spre a ține post. Gândire magică. Nevoia de minuni a omului robotizat, de tipul 9-16. Hăul lăsat în urmă de diluarea Credinței, astupat cu superstiții, diete, consumism și anticonsumism, etnicism, suveranism, gândire primitivă, obsesia activității fizice.

Mă iubesc, fiindcă-s calm în frământările mele. Mă deranjează vremea capricioasă, nestatornică, a primăverii. Vântoasă.  Înnorat, cenușiu, noaptea zilei. Sunt acasă. Dorm mult și greoi. Sforăi și mă sufoc - mă aud și mă sperii. Îmi tulbur somnul. Scriu într-un cot. Mișc cu greutate mâna ce ține stiloul. Nu fac nimic ca să-mi corectez postura.

Dacă mă aștern la scris pe muzică, puținele idei care-mi vin sunt influențate de versurile melodiilor ascultate. Scrisul urmează să arate ca un clip video. Dezlânat, amestecat, fără cap și fără coadă.

Niciun comentariu: