joi, 3 martie 2022

Întrebări goale

 Întreb, dar nu vreau neapărat să aflu și răspunsul. Îmi spui, prin urmare-l aflu, fiindcă am întrebat, dar să nu crezi că mă și interesează! Nepăsare - camuflată în spatele întrebărilor, totuși, personale. Întrebări personale al căror răspuns trece ignorat, prin măiastre schimbări de macaz, de ton ori prin muțenie subită.

Uite, te-ntreb, dar tare mi-aș dori să nu răspunzi. Dacă nu răspunzi, poate fi din cauza supărării. Ești supărat pentru că nu mă-nțelegi, nu vrei să accepți, dar și fiindcă o merit. Cinemapus. Maibineerasănu. Dacăaicrezutcă. Namintenționatsă. 

Știu ce încerci să faci. Aștepți să mi se fisureze găoacea. Nuvamaifi. Sper să, Îmi doresc să. Nu cred că. Ți-ar sta bine. Nu ca acum. Cuc. Când, de fapt, nu ești.

Eu mint că te cred, tu încurajezi minciuna mea, o perpetuezi, o dezvolți, n-o demaști, că altfel i-ar scădea vraja, n-o lași nici să se răcească. Ne prefacem mutual că ne credem. Ce nu poate fi pronunțat e trecut în plan paralel. Neutralitate. Perfecționarea neimplicării.

Niciun comentariu: