miercuri, 7 decembrie 2016

Fericirea de a fi in prezent

„Putem fi deci fericiți, având ceea ce dorim, cu condiția să trăim în prezent. Cu toate acestea, Pascal spune că nu putem niciodată trăi fericirea în prezent și că ne petrecem viața așteptând-o sau temându-ne că ea nu va dura; de aceea, finalmente, nu suntem niciodată fericiți: "Astfel, nu trăim niciodată cu adevărat, ci doar sperăm că trăim, și, pregătindu-ne mereu să fim fericiți, e inevitabil să nu fim niciodată." 
André Comte-Sponville, Jean Delumeau, Arlette Farge - Cea mai frumoasă istorie a fericirii, ART, 2008

3 comentarii:

Rent a car Bucuresti spunea...

Este foarte important sa traim si sa gandim in prezent, doar asa vom putea gusta din plin bucuria vietii.

Alessa spunea...

Am descoperit acest blog intamplator.
Instinctiv am inceput sa il rasfoiesc. Am ales sa las un gand la acest subiect intrucat este cel care spune cel mai bine in locul meu ce simt in acest moment.
Probabil habar nu ai cata fericire transmiti. Ai reusit sa-mi desenezi pe peretii sufletului emotia .
Emotia aceea tremuranda a frumosului vazut prin ochii tai. E cea mai frumoasa si sublima fericire daruita, motiv pentru care ...iti multumesc ! :)

cristians. spunea...

Ai ce citi, ce alege, ce critica și ce să păstrezi pentru mai târziu (de) pe acest blog. Nu mă feresc s-o spun. Ani de zile de scris. Bine l-ai găsit. Te mai așteptăm.