luni, 10 august 2015

Spurcescu

Mă gândeam eu zilele astea la fostul viitor ziarist de succes R. Turcescu. M-am gândit din obligație, nu din plăcere, împins într-acolo de felul cum a nimerit Turcescu ca musca în căcat cu opinia lui de care nu-s curios, în chestiunea retragerii discrete a lui CTP de la Gândul.  

Turcescu, fost ins dilematic, mi-a repugnat dintru început. De la primele mele întâlniri cu textele lui am mirosit esența de incurabilă ipocrizie pe care îi e clădită personalitatea. Era situat undeva sub Mândruță, un alt antipatic notoriu (pe care îl mai spăla, totuși, în ochii mei faptul că nu se temea să fie critic cu obiceiurile proaste autohtone). 

Turcescu - acest etern aspirant la statutul de mare vedetă, de "crucișător" al presei (loc ocupat), a locuit o vreme în presă cu fundul dezvelit sub acoperire, simulant crispat și constipat cum îl știm, se simțea important la adăpostul unor secrete inexistente, iar acum când s-a ascuns ca să fie căutat, iată că nu-l mai caută nimeni...

Niciun comentariu: