joi, 20 august 2015

Răutăți cu alș

als spunea...

modernitatea e 100% ok, restul sint bovarisme... (& nevroze, fireste)
oricum, natura e overrated ;)

2 iulie 2009, 07:35
Cristian SÎRB spunea...

Nostalgia Sânzienelor (după ce le-ai trăit ani de-a rândul cu toată intensitatea) nu e 'bovarism'. Dv aţi crescut, poate, pe betoane, ce puteţi mărturisi despre asta?... Aici chiar nu o 'nimerirăţi', o spun cu părere de rău. ;)

"Maxima" cinică 'natura e overrated' dă numai bine seama despre alienare. Probabil că dă seama oricui numai autorului ei nu.

2 iulie 2009, 12:15
als spunea...

mai bine sa fii 'alienat' & perfect in acord cu timpul in care traiesti decit deprimat, nevrozat & in sfisiere launtrica ;)

3 iulie 2009, 08:35
Cristian SÎRB spunea...

Mai bine. Nici nevroza sau depresia nu vine şi nu se instalează mereu pentru că e chemată, invitată. Eu nu ţin minte să fi fost vreodată ne-nevrotic.

3 iulie 2009, 09:52
als spunea...

inseamna k v-ati nascut modern, k noi toti ;P
pe mine natura ma angoaseaza...
ps am postat pe liternet niste 'graf(or)isme', sint convins k v-ar enerva la culme :)

3 iulie 2009, 19:42
Cristian SÎRB spunea...

DAR NU M-AM ENERVAT DELOC! :) Nu de aia scriu cu majuscule. Vă dau ghes aforismele, asta e un sănătos semn de reacţiune. Mie-mi place!

"Natura se bucură de o reputaţie exagerată, căci nu ne oferă decît aceeaşi piesă în interpretări tot mai slabe."

"Românul se naşte supărat, trăieşte vexat şi moare frustrat. Dar nu moare pînă nu-i indispune şi pe ceilalţi." :) (bine v-aţi născut Român!...aici am zâmbit chiar!)

"Cei care nu cred în Viaţa de Apoi pot avea surpriza (plăcută) de a constata că există. Cei care cred pot avea surpriza (neplăcută) de a descoperi că nu e nimic. Rezultă că e mai profitabil să nu crezi şi că Pascal se pricepea la matematică, nu şi la socoteli."(iar aici, am căzut pe gânduri, n.m. CS)

Să înţeleg că prin acele calde fotos ne-aţi poftit în salonul dv? Mulţămim!

4 iulie 2009, 12:26
als spunea...

of, niciodata nu-mi iese sa fiu antipatic! :(
ps altminteri, DA, SUNT REACTIONAR!
et fier* de l'etre

* merge si lemn, la o adica...

Niciun comentariu: