duminică, 23 iunie 2013

Carte frumoasă (preview)

Degetele mele de la picioare, bietele, parcă sunt bucuroase la întâlnirea cu peretele, parcă pentru asta au fost născute încă de la început și abia acum au înțeles ce au de făcut în viață. Îmi vine să plâng pentru degetele astea zece, timide și obosite, care în sfârșit învață să meargă. Sărmane degete, eu mă uit la ele și ele la mine. Cum le va spăla altcineva într-o zi, așa îmi vine să zic, apoi îmi alung gândul din creier, zic nu, întâi le va săruta altcineva, chiar dacă eu nu voi dori, întâi le va alinta pe rând, apoi ele vor mai merge mult și bine, degeaba vor căuta, și în final tot o să le spele cineva și tot altcineva le va șterge fără grijă, le va ascunde în ciorapi subțiri cum n-au văzut, în pantofii ucigător de frumoși de sub birou, și de închis le va închide pentru totdeauna tot altcineva, în altă parte.
Lavinia BĂLULESCU - La mine-n cap, Cartea Românească, 2013

Niciun comentariu: