marți, 10 august 2021

gelozinvidia & ceva liderpiș

Umbră, bucurie, fugă, povară de dus pe umeri, despovărare tainică, invidie (invidiez cu ușurință).

Invidia și gelozia nu sunt separabile în cazul meu. Mai degrabă invidiez pe cineva care-mi ascunde în mod stângaci ceva (un bun, un interes intim), decât pe unul care posedă ceva ce eu n-am, mi-aș dori și eu, dar nu-mi permit.

***

Foarte mulți indivizi, moluște umane, își schimbă, odată cu avansarea în funcție, comportamentul și cercurile (sociale) în care se-nvârt. Își schimbă până și felul cum articulează cuvintele, tonul adresării, ridică vocea mai des, permit mai rar să fie contraziși, monologhează mai des, se rigidizează într-o (presupun) obositoare erecție permanentă - adică, postura clasică a omului mic și neevoluat, ajuns prea devreme la o cât de mică putere. Putoarea cu putere.

Foștii sau vechii prieteni le devin incomozi, îi stânjenesc, sunt prea direcți în opiniile lor (așa cum obișnuiau când și tu erai „om normal”, nu un fucking leader, vreme în care directețea lor nu te deranja)...

Niciun comentariu: