sâmbătă, 31 iulie 2021

Carte de îmbucate

Posibil să cădem într-un plictisitor și unsuros acord, vorbind despre supă. Dar stai puțin, ai remarcat, oare, cum revii tu în propriu-ți nutshell imediat ce discuția "degenerează"?
 
O să fim de acord, e ursit, mai ales dacă și ție îți place tot atât de mult ca mie: supa, cu multe legume, supa de găină, de orice zburătoare sau umblătoare păsărească. Ciorbele ardelenești, doldora de tot ce mai găsești prin ogr(e)ada, nu atât de acre precum cele făcute cu borsch, dar acre.
 
Ce kestiune, să vrei să mi-l bagi pe Borges sub nas! Ce aveți cu mine, prieteni buni? Am impresia că v-ați pus în cap să mă maturizați mai curând decât mi-ar fi sunat mie ceasul electronic. Sau?
 
Mă și enervezi, mă și încânți, rămânând atât de labirintică. Știi, pe alocuri, scrii ca Borges? Numai că - pe tine - nu-mi vine să te arunc cât colo. Poate, doar, să ne arunc cât colo.

Niciun comentariu: