sâmbătă, 27 iunie 2020

Nevroze de duminică

Dacă am investiga cu seriozitate, am afla că numărul sinuciderilor sporește duminica, depresiile se ascut, problemele familiale, chiar și cele de rând, idem, familia petrecând prea mult timp înghesuită între pereții comuni, în după-amiezele duminicale unii simt că și-ar lua câmpii (sau viața), ce-ar mai fi de făcut?

Mai așez o cărămidă în zidul înalt de cărți în dosul căruia mă ascund, lentila cărților prin care privesc, primesc și trăiesc viața în așteptarea frumoasei adormite cu psihism bisexual, ce stă să vină pe-o iapă arginitie, de 2000 cmc.

Să mai lăsăm puțin la clocotit aripile înainte de a le desface (engl. a le răspândi), cineva o să citească pe sărite și-n fugă texte de pe blogul ăsta, folosindu-se de o lupă magică, lupa hermeneutică, unele litere acum contopite au devenit ilizibile chiar și pentru mine cel care le-am înșirat.

De furie, voi merge să-mi cumpăr haine pe credit.

Poartă strâmt, cambrat, glezna la iveală, sânul strivit fă-l să pară exploziv, adună de peste tot resturile de piele și adipozități și pune-o de-o portocală cumsecade!

Niciun comentariu: