sâmbătă, 9 iunie 2018

Partea întunecoasă

E adevărat că am în spate o întreagă istorie de excavat laturile malefice ale persoanelor de care sunt (am fost sau m-am) atras, apropiat. O imposibil de reprimat tentație de a privi în întunericul lor ori, mai precis, de a li-l scoate afară pentru a-l privi, nu neapărat exorcizându-l, poate mai mult întărâtându-l, ca să mă confrunt cu el, iar eu - stăpânit în timpul ăsta de întreaga teamă de care sunt capabil.

Partea asta a lor întunecată este cea care mă păstrează alipit de ei, adus în situația de a-mi fi cu neputință să mă desprind. În răul din celălalt e mult de scrutat, de forat, vrei să te pierzi, ești cuprins de spaima și dorința de a te rătăci, dar nu-ți desprinzi privirea ațintită către hău, nu renunți la voința de a renunța la tine în favoarea disoluției totale.

Niciun comentariu: