miercuri, 3 septembrie 2014

Invazia bărbii

Mă sperie mulțimea bărbaților care, tot mai ostentativi pe străzi (treaba lor, dar nu-i frumos), au optat recent pentru a-și lăsa barbă! Și nu e doar că arată ca scoborâți de pe planșele cu pitecantropi din cabinetul de biologie. Nu asta, nu neapărat înfățișarea lor, îmi provoacă ușoara silă și râsul curului. Ci conformismul entuziast. Negândirea. Nu mai stă nimeni să cugete: mi-o fi stând bine, nu mi-o fi stând? E modă, să mergem cu hoarda! Ce contează că unii lasă să crească pe post de barbă părul din nas sau puful, incolor sau rar (de muftiu), de pe muchia maxilarului? Păroși să fie! Abia aștept să vină la modă bucile păroase - expuse! Și să mă întâlnesc cu primii hipsteri (termen care în România include categorii largi, de la maneliști la dub-steppers) care își prezintă buca împodobită cu mândrie.

3 comentarii:

Hiacint spunea...

Hah, gînd la gînd!

Claudiu spunea...

Barba ca barba, dar eu văd tot mai des tineri cu frizuri din ce în ce mai spectaculoase. Nu mă simt deranjat de ele, dar nu pot să nu mă întreb dacă e sănătos ca tânărul să petreacă atât de mult timp în fața oglinzii. Pentru că astfel de frizuri trebuie întreținute și nu cred că e lucru ușor.

cristians. spunea...

Nu e sănătos pentru portofel. În rest, nu văd nici un pericol. Doar dacă oglinda postată e sub o schelă pe care se lucrează cu materiale contondente.