luni, 27 iunie 2011

Cu a.l.ș. despre, despre...

Mitocănie:

C. Sîrb spunea...

Eu niciodată nu am înfierat mitocănia (cu excepția ăleia a locatarului de la Cotroceni, și în acel caz, influențat de bunul meu O.Paler). În primul rând pentru că, fiind un provincial, pe deasupra ardelean!, nu mi-e prea clar înțelesul termenului. La noi nu se folosește deloc! Apoi, la rându-mi, am fost deseori numit astfel, ceea ce îmi dă de gândit că poate e un titlu de noblețe specific Sudului și nu știu eu... :)

a.l.s. spunea...

'titlu de noblete specific sudului', haha, asta e tare - touche, monsieur le transylvain! :) mitocanul este cel care nu cunoaste regulile de buna-purtare din societate & se poarta in consecinta - ba kiar, cu o anume ostentatie dar atentie! eu fac distinctie intre mitocania (= tzopenia) autentica - aia care se vede, la unii 'intelectuali', atunci cind 'lasa garda jos', cind - in urma unei altercatii - isi 'ies din pepeni' si se exprima, fara sa vrea, k... la cules de pepeni - si aia 'facuta', produsa la rece, premeditat, atunci cind consideri k un mitocan tbuie tratat fix k un mitocan - pe limba lui cu tot. deci diferenta intre mitocanul autentic & ala facut este k primul isi da in petic la nervi, atunci cind pojghitza de bune maniere se cojeshte k oja, in timp ce al doilea TOCMAI intr-o asemenea situatie este domn - pt k acesta e fondul sau profund -, rezervindu-si placerea (putintel perversa) de a juca rolul mitocanului la rece ;P este ceea ce eu fac, cu voluptate, de cite ori mi se ofera prilejul - or prilejul, romania fiind plina de mitocani, se ofera f des ;P
alș/28 iunie 1959 - 8 aprilie 2011

3 comentarii:

Pinocchi0 spunea...

Da morți numa bine. Dar... cum e cu mitocanul care cunoaște regulile de bună-purtare și totuși se poartă contrar lor? Și cu cel care nu tratează numai mitocanul ca mitocan, ci pe oricine, inclusiv pe cei care cunosc și respectă regulile numite mai sus? *curios*

cristians. spunea...

Sper doar că nu lui alș îi este adresată întrebarea. Cât despre mine, eu nu știu nici acum ce e mitocanul. Nu am idee nici despre felul cum un sudist l-ar putea detecta. :)

Pentru mine, alș nu a fost nici pe departe un mitocan. O să se sesizeze Institutul Wiesenthal, dar eu îl consider pe alș un evreu al literelor.

ancussa spunea...

"un evreu al literelor" pretty good that one :)