duminică, 10 ianuarie 2010

Ceva bun

Nu am scris deloc de interesul meu pentru bijuterii handmade, care se ridică uneori ca valul furios, alteori curge domol (ca orice pasiune). Pe Daciana am cunoscut-o (virtual) nu cu mult timp în urmă, am de la ea nişte bijuterii încîntătoare, nu încetez să mă minunez de imaginaţia, gustul şi, nu în ultimul rînd, rezultatele muncii ei. Unele sunt obiecte de artă.

Pe blogul ei am citit de curînd o invitaţie la scris, mă gîndeam că e tentantă pentru bloggeri. Sună astfel:


 - Scrieti despre o bijuterie/un obiect care va e drag, la care tineti dintr-un motiv sau altul. Un obiect cu poveste, oricare ar fi ea. Povestile nu trebuie sa fie neaparat adevarate, dar trebuie sa fie intersante din punct de vedere literar.
 - La sfarsit veti scrie ca povestea voastra participa la concursul de bijuterii de pe blogul meu si veti adauga un link catre acesta. Imi veti trimite link-ul ca si comment/trackback la acest post
- Daca vi se pare interesant ce vedeti la mine pe blog ma puteti adauga in blogroll
- Inscrierile se fac pana pe data de 20 ianuarie.
Detalii despre premii (cu fotografii tentante) găsiţi pe blogul Dacianei, dar vă spun că pozele sunt palide pe lîngă realitate. Dacă-mi e permisă 1/2 engleză, e vorba de jewelry to write for.

Niciun comentariu: