luni, 14 aprilie 2008

Săptămîna lunică revine

Pe strada Lăpuşneanu, lume blazată, pantofi verzi, boluri pline cu ceasuri, cărţi uriaşe peste oale uriaşe. Mici străluciri.
Într-o carte fastuoasă mi-am regăsit rîsul.
Într-un loc abia deschis am stat la un ceai şi-am pus lumea la cale. Pe muzici din tinereţe(a cui?), un shuffle plin de surprize glumeţe.
Leneavala în pat ca în nisip. O floare care creşte ameninţător.
Bîrladul remarcat dpdv erotic (noi, oamenii de cultură, se înţelege) (aflu de la Dana)
Deci e luni.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Localul din poza, dupa geamuri si dupa tomberoanele ce se vad prin usa, as spune ca e pub-ul nou de la Victoria.

cristians. spunea...

Se poartă blajazzul.

Hiacint spunea...

Da, am remarcat tomberoanele, chiar ziceam (cu blajazz?) "ce privelişte interesantă" :)

cristians. spunea...

Ciudat că nu par a avea vitrină la pubar, ci doar geamlâcurile alea sus, ca la magazie.

Totuşi, dinlăuntru văzute, pub-elele par a avea un oareşicare şarm.