luni, 22 octombrie 2007

TM BASE 2007

Timişoara, octombrie 2007. Am lipsit de la TM Base, ceea ce spune multe despre radicala schimbare a stării mele de spirit şi a vitalităţii mele, faţă de acum un an... Oricum, absenţa mea nu e prima. Am "onorat" doar două ediţii până acum. Încă mai ţin doliu după odinioară superbul festival Delahoya de la Cluj, acum o pleaşcă monotonă.

La TM Base se "pune" muzică urbană. Nu e neapărat pe gustul meu. Eu locuind undeva prin aripa radicală a electro-ului, mai către techno şi minimal. Aşa ceva nu asculţi în vestul ţării. De mai bine de un deceniu, în Timişoara, Arad, Oradea se mixează şi se gustă cu precădere drum'n'bass şi breakz. O statornicie de un plictis violent!

În schimb, a fost prezentă Ancuţa. Şi a scris un articol cum nu am mai văzut. Un review de o calitate excepţională. Prin prospeţime, vocabular neţopesc (cum se practică pe alte bloguri, cu atmosferă sufocant dickensiană), dezinvoltură. Ancuţa e pe picioarele ei. M-am liniştit! Chiar mă bucur acum că nu am participat. Pentru că îmi place să cred ce scrie.

Plecăciune: TM07Base

Niciun comentariu: