luni, 23 aprilie 2007

Nici un nor

Deşi blogul dădea semne de încremenire în tristeţi, iată-ne 'napoi, chiar cu ceva noutăţi. În cele cîteva zile s-a întîmplat că am urmărit de departe ce a fost Librex, adică prin intermediari, fiindcă eu, cunoscătoare a smintelii ce-mi vine cînd văd cărţi, m-am abţinut. S-ar spune că a fost jumate frumos, jumate plictisitor. Fără nici o legătură, l-am citit pe Nichita Danilov care face din Iaşul cel paşnic o halucinaţie, un oraş sucit şi neospitalier. A fost, deci, o lectură cu noduri.

Însă s-a întîmplat azi ca poştaşul să nu vină doar cu plicuri de la bancă şi facturi, ci cu o carte. E vorba de Lust, scrisă de Elfriede Jelinek. Am primit-o de la Alexandra, fiind prima din cărţile libere de la schimbdecărţi. M-a încîntat teribil să o primesc, fiindcă sunt fan al autoarei, mai ales de cînd am citit-o în Literaturen despre Schiller şi Kafka (ihre Klassiker). Tot legat de Elfriede Jelinek, am primit o veste interesantă via e-mail, cum că primele două capitole din Neid sunt deja pe site.

În rest, e un soare de-ţi vine poftă de cireşe, îngheţată şi sărit în apă.

6 comentarii:

Anonim spunea...

:-)

Anonim spunea...

aaaaaaa, ce frumos!

Hiacint spunea...

@alexandra: mulţumesc încă o dată :)
@gramo: mă gîndesc şi eu la o carte liberă, dar vă spun după ce mă hotărăsc care anume. sper să mă descurc să scriu o însemnare pe schimb de cărţi(dacă nu, strig: "help!help!" :D)

Anonim spunea...

sigur! suntem prin jur, daca e ceva :)

Alina S. Tarmu spunea...

Mersi că mă citeşti, Hiacintă dragă. Intelectualilor ot Iaşi, mă copleşiţi. Şi nici io n-am vizitat vreodată acest oraş ;), deşi amica doctorandă în geomorfologie Ioana de sorginte clujeană m-a chemat pe acolo, mai mult aşa, într-o doară. Tare mă tem că mult îmi va plăce acel "air du Moldavie"...

Hiacint spunea...

e plăcerea mea să te citesc.
îţi va plăcea în Iaşi dacă eşti o persoană care se uită la case vechi, nume de străzi, scări, chipuri de oameni, cum cade soarele pe-un acoperiş...dar dacă îţi place să meargă totul şnur, să fie perfect, aseptic, fără surprize, nu prea e aşa aerul Moldovei :)
paranteză: nici eu nu am văzut peste trei sferturi de Românie ;)