miercuri, 17 ianuarie 2007

Cum trişez la secrete

M-am întrecut pe mine însămi cînd am acoperit un secret cu alt secret (secrete, da?, ca în romanele aventuroase, nu ruşini şi nu păcate). Cinci secrete trişate:

1)Mă trezesc noaptea din cînd în cînd să verific dacă sunt geamurile închise, uşile încuiate, luminile stinse. Legat de asta, am avut un admirator care a venit să-mi pupe mîna la geam seară de seară timp de 12 zile fix. Acum ne-am pus gratii, pe care le-am vopsit în două zile de vară, pe soarele ăla toropitor.

2) Am o colecţie de tricouri cu monştri şi CDuri cu Rammstein, zace într-un dulap acum. Şi autograf, da, da.

3) Nu ştiu ce gust are vinul.

4)Eu am fost cea care a dat ceasul în apă ca să nu mai sune şi tot eu am stricat maşina de cusut, am coborît din tren cu o staţie mai devreme şi m-am trezit în pustietate. Şi uit să ud florile.

5) Am în mine un magnet de dimensiuni variabile care atrage ghinioanele, chestiile penibile din care se fac gaguri în filme, situaţiile stînjenitoare, martorii lui iehova, beţivii care au păreri despre politică, nefericiţii, părăsiţii, romanticii, pana de curent şi drumul greşit.
Şi un bonus revoltător: nu intenţionez să îl citesc pe Balzac.

11 comentarii:

vio spunea...

ah vai, da asta cu Balzac chiar ca e crunta!:D
in rest, :X:-$!

Anonim spunea...

jesus christ! cum nu ştii ce gust are vinul?! în sensul că nu-l distingi? sau n-ai băut niciodată? de fapt, oricare-ar fi, tot sunt perplex.

Anonim spunea...

nu stiu ce e mai revoltator: ca nu stii gustul vinului (?!) sau ca nu vrei Balzac?! :)
io zic ca ai avea surprize teribil de placute si de la vin si de la Balzac :)

Zaza spunea...

martorii lui iehova looool, cu asta m-ai facut pulbere! :) asa niste oameni buuuuni! :)

Anonim spunea...

Balzac m-a învins după vreo 30 de pagini, vin şi ciorbă de burtă- nu am idee cum sunt; iar aşa nişte oameni ca martorii sunt buni pînă-ncep a vorbi :)cel puţin cei pe care îi ştiu.

Zaza spunea...

@hiacint: Draga eu i-am injurat si i-am dat pe pres.:) Dar asta se va spune la secrete!

Anonim spunea...

presupun atunci că nici Khayyam n-ai citit şi nici biblioteca nu-ţi miroase ;)) e trist, zău, vinul ar trebui învăţat la şcoală...

Anonim spunea...

Draga mea Hiacint, ma alatur si eu celor care s-au aratat "revoltati" de micul tau secret cu vinul.

Trebuie sa rezolvam problema asta cumva. Sa stii ca am taiat ceaiul de pe lista si in schimb o sa-ti dau vin fiert cu scortisoara si cuisoare. And I don't take no for an answer :D

Anonim spunea...

ce mai sufera si florile mele saracele, cele care au supravietuit pisicilor

Monica spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Monica spunea...

psss, ma simt asa de bine in complicitatea asta: Balzac nu si nu, dar vizitat de cel putin 4 ori casa lui memoriala,era langa locul meu de truda, ce sa-i fac;)ma intreba ghidul ce citisem si ii enumeram nesimtita titluri, povesteam despre cartile alea..s-o fi prins?