vineri, 27 august 2010

Declaraţii literare


Aţi purta ceva de genul? E exagerat (mai mult decît un tricou literar?) Preferaţi să îl citiţi pe Beckett înainte/in loc de a-i agăţa vorbele la gît?

__________

foto şi obiect de Victoria Contreras

20 de comentarii:

Träume von Rosen spunea...

as purta o caligrama de-a lui apollinaire. misto colier:)culmea snobismului.
felicitari pt. blog.

ionuca spunea...

Wow, îmi place la nebunie!

als spunea...

SUPERB colierul!, uau
il si vad perfect pe gitu cuiva ;P

ps intimplarea face k tocmai sa fi terminat 'biografia autorizata' (704 pag.!) a lui beckett, scrisa de james knowlson... pt beckettieni (= adik cei care stiu k beckett e mai mare in proza decit in teatru), este referinta obligatorie!

Rareș spunea...

...taioarele perfect transparente ale lui Miller... pânzele groase, roase şi poroase ale lui Llosa... desigur, aş avea o graderobă întreagă...

cristians. spunea...

Da, dacă nu-i photoshopat și arată așa și pe un gât din piele, carne și oase, îl declar purtabil!

Hiacint spunea...

Mie mi-a plăcut şi citatul din Virginia Woolf, arată ca o barcă. Sail on...

mewsette: willkommen!

als: frumoasă coincidenţă :)

Rares, acum mă întreb ce zice garderoba ta despre Cortazar.

Cristian, nu ne rămîne decît să îl probăm pe un gît real...păcat că e cam scumpicel.

als spunea...

adevaru e k e cam (prea) 'inflorit' (= as in 'fiorituri') colieru pt beckett, tbuia ceva mai minimalist ;)
mi-ar placea sa vad unu 'grunge' cu textul asta (tot din beckett):
'quand on est dans la merde jusqu'au cou, il ne reste plus qu'a chanter.' - care mi se pare raspunsul franco-irlandezului la maxima altui irlandez (wilde); parafrazez din memorie: 'sintem cu totii-n canal, dar citiva dintre noi se uita la stele'... ;P

ps da unde-ati vz citatul din virginia w??

dragoş c spunea...

decât tricouri cu cheguevara, aş purta citate şi de petre ţuţea!

Hiacint spunea...

aici: http://www.victoriacontreras.com/VICBIJOUX/uk/cw_vwoolf.html
Asta e minimal...oarecum. Cred că acceptă şi sugestii creatoarea lor, ceva de genul „customized beckett”, de ce nu?

cristians. spunea...

Tricoul meu favorit era cel pe care scrie 'Eat Shit'. Îl purtam la mai toate petrecerile techno, deși era cu 2 numere mai mare. Mi se pare cel mai fain mesaj de transmis tuturor revoluționarilor, atât de stânga cât și de dreapta.

Personalize your Beckett. Sau legalize?

als spunea...

da, scuze, am vz dupa ce am postat - nu vad niciodata linkurile! :(

@dragos: cel mai tare ar fi nu banalul tricou cu che, ci un COLIER de diamante cu citate din che! :P
'hasta la victoria (sic) siempre' deturnata/deconstruita de capitalismul cel mai 'obscen'...

Carmen-Corina Gugu spunea...

Foarte frumos colierul.

@Cristian: mesaj pentru pseudo-revoluționari, nu? ;)

@als: când o tanti din high-society o să își modeleze diamantele în citate din Che, are un Golden Brau de la mine :))

cristians. spunea...

Nu, Carmen: mesaj pentru revoluționari, în general. Dar, desigur, dedicație specială pentru cei de cafenea, pentru ceaiști, pentru cărturiști. Pentru converși.

Golden Brâu. Merge de minune cu fățăul lui WC Guevara.

Carmen-Corina Gugu spunea...

Uite cum punem arta și războiul, Beckett și Che, în aceeași propoziție.
Golden Brâu... ahahah. Diacriticele fac minuni.

@Hiacint: eu aș răspunde așa la întrebarea ta: poți să îl agăți la gât dar să îl și citești, sau o faci în oglindă, vezi ce iese.

Hiacint spunea...

E adevărat că Golden Brau e cea mai rea bere din lume? Aşa am auzit...

Apropo tricouri, astăzi am văzut unul cu mesaj: „game over”, mire gata să se sinucidă plus mireasă. Din seria „umor universal”?

Carmen-Corina Gugu spunea...

Habar n-am. Sunt din Craiova dar nu (mai) iau contact cu orașul și obiceiurile lui oltenești decât de acasă până la gară, ca să ajung la București.

Ăsta e din seria ”omor universal” :))

Hiacint spunea...

N-a fost cu intenţii rele :) dar recunosc că o prinţesă amatoare de Che şi cu o bere în mînă...e ceva mult deasupra culmii snobismului upside-down. Mi-ai depăşit imaginaţia :)

Carmen-Corina Gugu spunea...

Eu nu suspectez de intenții rele pe nimeni, așa cum nu bănuiesc snobii de o asemenea originalitate. Se poartă să-ți scrii numele în aur la lănțișor, să știe toți mamelucii cum te cheamă, nu să aduci omagii poeților. Dar imaginația mea este într-adevăr bogată, gotcha!

cristians. spunea...

Domnișoarelor, demonstrați un umor deosebit de grav. :) Din culpă chiar! Azi am tânjit după o bere, am lenevit cu mare talent, nu am avut nici atâta hărnicie în mine cât să trimit argatul să cumpere de la colț.

Golden Brau e groaznică! Eu am ajuns să beau doar bere ungurească. Noroc că aici se importă, nu se amestecă românii s-o spurce, cum au făcut cu toate celelalte beri naturalizate aici.

Mă rog, să mă ierte Beckett, dar e sâmbătă sara. :)

Merge de minune cu Mitteleuropäische literatur.

Hiacint spunea...

După cum am învăţat online, sharing is sexy, aşa că ar fi bine să faci întocmai, şi cu berea, şi cu literatura, mai puţin cu lenea :)