miercuri, 12 mai 2010

C. Ghinea: Cine se opune pensiilor speciale...

Reluăm şirul (pentru scurt timp întrerupt al) trimiterilor şi exemplificărilor semnificative din puţina presă de calitate rămasă în ţara asta. Nu ascund că, de data aceasta, prin slaba mea putinţă, doresc cu toată convingerea să-i dau o mână de sprijin domnului Cristian Ghinea (Cine se opune pensiilor speciale e comunist şi nazist), atât popularizând pertinentele-i opinii, dar şi mărturisindu-mi întreaga susţinere morală, care sper să-l ajute - fie şi cu o câtime - a rezista atacurilor venite deja dinspre câinii privilegiaţi, care încep să se "autosesizeze" şi să se mobilizeze, strâns uniţi în jurul sploierii statului.

Altfel, rămâne cum am stabilit în articolul iniţial: graţie senatorului Urban, contribuabilul român va plăti 6.800 pensie nemuncită şi imorală fiecărui magistrat. Cum vreau să profit de votul uninominal pentru a împuţina asemenea exemplare în politică, fac şi o ofertă concretă. Dacă PNL sau/şi PSD vor avea bunul-simţ să nu pună mafioţi imobiliari să candideze în colegiul din Ilfov al senatorului Urban, mă ofer să ţin gratis discursuri în campania electorală, să lămuresc oamenii de ce Urban nu trebuie reales. Probabil va considera procedeul acesta nazist şi NKVD-ist, dar este dreptul meu democratic, am învăţat când am fost în America, aşa fac ei cu cei care risipesc banul public.

Niciun comentariu: