vineri, 15 mai 2009

Ca un fel de listă

Urcînd dealul în fiecare dimineaţă, mă întîlnesc cu personaje de poveste, cum e şi firesc:

-doi detectivi, după părerea mea la fel de detectivă, deoarece în diversele ţinute pe care le au un el şi o ea care coboară împreună, am intuit ceva camuflaj. După locul întîlnirii cu ei ştiu dacă am întîrziat sau nu.

- o fată înaltă şi senină ca în poveştile germane...nu-i ajung cu fruntea la piept.

- o figură spilcuit-alcoolizată

- două fete, una cu ochi roşii, una invizibilă

- o doamnă de la BCU, plină de bijuterii

- uneori, pe profesorul Stan (oricine are/cunoaşte cîte un profesor stan)

Cred că fără să ne cunoaştem, oftăm de uşurare, intersectîndu-ne în fiecare dimineaţă, că lumea nu s-a schimbat de ieri şi pînă azi.

4 comentarii:

to-morrow spunea...

Si cand vei pleca in concediu ? Le inlaturi sentimentul de siguranta :) ?

Hiacint spunea...

Şi pe-al meu :)

ceziceu spunea...

eu mai ca ma rup de curiozitate sa aflu cine sunt personajele anonime ce le vad in fiecare dimineata, dar asa si nu m-am hotarat sa ma apropii de vreo unul. Tu?

cristians. spunea...

Oh, God...