miercuri, 22 aprilie 2009

Perpendicularis densiflora

Eu nu am a mă îngrijora, ca autoriul articolului România, invadată de 'droguri legale'!, de proliferarea comerţului l e g a l cu tot soiul de ierburi slab hahalucinogene (mai frumos spus: psihoactive). Mie îmi vine să râd, din mai multe motive (dar râd şi fără motiv, dacă am poftă). Unul ar fi râsul pe seama acestor idioţei cu studii „superioare", sătui de a fi ei înşişi şi tare supăraţi pe sistemul lor nervos central şi periferic, care cred că fumând buruieni „neomologate", ieftine, le sporeşte spaţiul vital şi li se întind amarnic circumvoluţiunile. Altul ar fi că, prin nu ştiu ce ridicolă minune, grosul magazinelor (weed-shops) pentru cunoscătorii mai strânşi la pungă se află în estul ţării, după cum se poate vedea mai jos. Epicentrul naţional al veseliei de două ore, al euforiei second hand, şi al afrodiziei cu termen limitat, trase în plămâni şi eliminate, puţin mai târziu, la secţia de dezintoxicare, a fost localizat la Iaşi:

Iaşi - 11, Bacău - 6, Botoşani - 2, Galaţi - 2, Suceava - 1, Piatra Neamţ - 1, Vaslui - 1, Râmnicu-Vâlcea - 1, Braşov - 1.

Nu mă amăgesc, probabil că în restul teritoriului mioritic traficul cu naivitatea unora se petrece la colţul străzii (la negru) şi are o mai mare, necontrolată şi nedorită amploare.

2 comentarii:

Hiacint spunea...

Titlul corect era, prin urmare şi conform cu unele ziare locale: Iaşul, invadat de iarbă. Şi în continuare, de la mine: în capitala spirituală a Moldovei, the spirits are high :)

Ştiu, nu e amuzant...

cristians. spunea...

Că proştii ăia se intoxică nu e amuzant. Că se amăgesc cu buruieni surogat e parţial amuzant. Că-s 11 magazine 'de profil' în Iaşi e hohotitor.