vineri, 21 septembrie 2007

El Zu

- idee furată de la Silviu -

Chiar şi-n vreme de război, e de scris pe blog. Zugravu Viorel, numit şi El Zu, spre a ne îneca nervii, e un om nenorocit săptămîna asta. I se sparg ţevile peste tot pe unde lucrează. Înoată, îl prind verificările, i se închide telefonul. Pierde autobuzul, cere maşină, greşeşte culorile, îşi scapă ţigara pe pantof.
Nenorocit şi ghinionist a fost şi săptămîna trecută, cînd nici nu mai ştiu ce i s-a întîmplat de multe ce mi-a îndrugat la telefon şi prin intermediar. Cum îl aud, cum mă iau durerea de cap, enervarea şi rîsul în hohote. Din asta, cineva mai spiritual ca mine ar fi scos un portret remarcabil al Amînatului Veşnic şi al lui doamnă, vă rezolv eu. Dar vorbeam de zugravu Viorel. Personajul apare azi, plin de bunăvoinţă, gata să rezolve ceva, orice, mulţumit nevoie mare de treaba mîntuită. Şi după ce aşteptasem atîtea zile să întîlnesc pe misteriosul văpsitor al casei mele, iaca nu mi-aduc aminte pe cine am văzut. S-a şters, a plecat fără urmă. Şi-a luat pensoanele şi găleţile, a zis sărumîna, vă place? şi s-a evaporat. Ducă-se, m-a rezolvat.

4 comentarii:

cristians. spunea...

Splendid!

Anonim spunea...

Ar trebui sa scrii o povestioara adevarata cu El Zu. Ne-ai face sa zambim o saptamana intreaga :)

Hiacint spunea...

Vai nu, vrei să se creadă Viorelu' personaj de povestire, cum ar veni, mare vedetă? Nuuu...

cristians. spunea...

A îngheţat "bloguleţu", Mişule. Revino-ţi şi dă-mi şi mie neşte palme d'or ca să-mi revin.

O să creadă IT Morar că nu ne mai gândim deloc la el. Nu se cade.