marți, 21 noiembrie 2006

It's time, scrie în spam


Dacă mă gîndesc bine, Ferdinand ar putea fi chiar prietenul meu, dar ce s-ar face el să fie my page, hm?

"shame, and it was piteous to hear him lamenting over her, as she lay
I know of, I will make her give me that boy to be my page.
generous lady joy, desired permission to be married at the same time.
I have not indeed, answered Ferdinand and not knowing that it was..."

Cînd îmi trece starea asta de hibernare, o să povestesc cum îmi place Philip Roth, aproape la fel de mult ca spam-urile suprarealiste.

6 comentarii:

Zaza spunea...

ROFL, ceasu'biologic al naibii el si tot neamu' lui! :))

Maine, spam cosmic pe Rapirea, am asa o presimtire :))

Zaza spunea...

ooof, am vazut ca m-ai legat, gata ne-am afisat, sunt my precious, sunt confuza si ricanez :))

Anonim spunea...

îţi dai seama că e ca la stîlpul infamiei :)) vineri l-am scos pe mateiu şi stă lîngă monitor, dar cred că eşti aşa convingătoare încît o să citesc...

Zaza spunea...

Mateiu e sacru!

Gata, ai sucombat? :))

Anonim spunea...

Mateiu, Mateiu...la Minulescu mai cuget, am o vagă amintire cu doi roboţei :)
pe jumate, dar şi cînd mă întooorc...

Zaza spunea...

hahahaaaaah, doua jucarii stricate....

tu crezi c-a fost o simpla nebunie? :))