miercuri, 16 ianuarie 2008

e-migraţie

Am o întrebare pentru cei care se simt competenţi să răspundă. Fie că ştiţi din surse originale, fie că aveţi prieteni care au aplicat.

Cum pot afla detalii despre programul statului francez privind imigraţia organizată (oficială) a proaspăt absolvenţilor provenind din ţările est-europene? Am înţeles (bine) că este în derulare un astfel de "program", de câţiva (nu mulţi) ani. Nu vreau articole de presă, discuţii fără concluzii pe forumuri, ci, dacă e cu putinţă, ceva credibil, oficial.

Evident că este interesant ce categorii profesionale sunt pe "lista" de solicitări. Şi mai ales, dacă sunt acolo pomeniţi absolvenţii de franceză.

3 comentarii:

cristians. spunea...

Se pare că virtualii noştri oaspeţi sunt la fel de informaţi ca noi...
Sau "ştim, dar nu vrem să spunem"?

Hiacint spunea...

Eu una habar n-am. La Ambasadă? La Centrul francez? La studenţii care fac ştiinţe politice sau economice în franceză? Atît mă duce capul deocamdată în ce priveşte sursele.

cristians. spunea...

Deh, ce ne mai sfătuim noi între noi, aci, pe colţ de masă pustie. Vezi, dacă n-avem amici la govern...